І пара
27.01.2022
Група № 6
«Робітник
з комплексного обслуговування й ремонту будинків»
Українська література
Урок № 28
Тема уроку Микола Вінграновський коротко про поета, прозаїка, кіномитця
Електронний підручник
https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-11-klas.html
Опрацювати
у підручнику 200-201 с.
Переглянути
презентацію за посиланням
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=kHSLe3gCV2I
https://www.youtube.com/watch?v=oZfnfRlv-S0
https://www.youtube.com/watch?v=XQhEZ-9aV08
Домашнє завдання
Виконати тестові завдання за
посиланням
https://naurok.com.ua/test/mikola-vingranovskiy-tvorchist-62624/set
Українська література
Урок № 29
Тема урок Поезія
«У синьому небі я висіяв ліс»
Електронний підручник
https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-11-klas.html
Опрацювати
у підручнику 201- 202 с.
Переглянути
презентацію за посиланням
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-ms-vingranovskij-356736.html
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=tfQ-wEgnRY0
https://www.youtube.com/watch?v=owz74SOMA38
Домашнє завдання
Виконати тестові завдання за
посиланням
https://naurok.com.ua/test/mikola-vingranovskiy-u-sinomu-nebi-yavisiyav-lis-1127339.html
ІІ пара
27.01.2022
Група №
16
«Робітник
з комплексного обслуговування й ремонту будинків»
Українська мова
Урок № 29
Тема урок Тематична контрольна робота з теми: «Офоепічна норма»
Завдання
1-8 мають по п’ять варіанти відповіді,
серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.
1.Який
із словників регулює правильну вимову звуків, звукосполучень і наголосу в
словах?
А.
орфографічний;
Б.
тлумачний;
В.
іншомовних слів;
Г.
Орфографічний.
2.
Яке явище впливає на милозвучність української мови?
А.
Правильний запис слів;
Б.
правильне творення слів;
В.
чергування [д], [дж];
Г.
чергування у/в, і/й.
3.
Позначте рядок у якому наголос падає на перший склад?
А.Спина,
разом, випадок, олень;
Б.
дочка, донька, фартух, новий;
В.
завдання, читання, кохання, люблю;
Г.
агент, документ, каталог, вірші.
4.
Позначте рядок слів, у якому наголос падає на другий склад?
А.
гуртожиток, дужки, ім’я, легкий;
Б.
задовго, далеко, циган, експерт;
В.
навскоси, приятель, живопис, вчення;
Г.
глядач, статуя, ненависть, симетрія.
5.
Які голосні звуки в українській мові вимовляються чітко?
А. [а], [о], [у];
Б. [а], [у], [і];
В. [е], [а], [у];
Г. [и], [а], [у].
6.
Позначте рядок, у якому правильно подано звуковий запис слів:
А [гоалубка], [зоазул’а];
Б [голубка], [зозул’а];
В [гоул’убка], [зоузул’а];
Г [гоулубка], [зоуз’ул’а].
7. Позначте рядок слів, у якому наголос змінює
значення слова.
А. замок, мука, характерний;
Б. пора, сонце, сон це;
В. орел, Орел, прикладка;
Г. завжди, житло, свята.
8. Позначте рядок слів, у яких відбулося
спрощення у вимові й на письмі.
А. студен..ство, зві..но, че..ний;
Б. облас..ний, виїз..ний, сер..це;
В. балас..ний, хворос..няк, невіс..ці;
Г. зліс..ний, корис..ний, шіс..десят.
У
завданнях 9-10 треба встановити відповідність: до кожного рядка, позначеного
буквою, дібрати відповідник, позначений цифрою.
9.
Поєднайте поняття, позначене цифрою, з приладами, позначеними буквами.
1.
Уподібнення приголосних А.
Води-води, викликати-
викликати
2.
Подвійний наголос Б.
Косьба,боротьба
3.
Форморозрізнювальний В.
Замок-замок, атлас-
наголос атлас
4.
Словорозрізнювальний Г.
Помилка, також
Наголос Д.
Батьки і діти
10.
Поєднайте поняття, позначене цифрою, з приладами, позначеними буквами.
1.
Чергування у/в розрізнює А.
Весь-увесь, вчитель-
значення
слів учитель
2.
Чергування у/в не розрізнює Б. Василь й
Ярина
значення
слів В.
Вправа-управа, враження-
3.
Порушено чергування і/й ураження
4.Порушено
чергування у\в Г. Приїхала в Львів
Д.
Батьки і діти
Завдання
11 та 12 – завдання відкритої форми
11.
Запишіть речення, обравши правильний варіант з наведених у дужках:
Рідну Батьківщину
(в, у) (усі, всі) віки порівнювали (з, із) матір’ю, бо нема нічого найдорожчого
(в, у) людини, як мати (й, і) рідна земля. Окрема людина невіддільна (від, од)
народу, а народ невіддільний (від, од) Батьківщини: (в, у) цьому сила народу
(і, й) міць його, невмирущість (і, й) безсмертя (Є. Гуцало).
12.
Запишіть транскрипцію слів:
Легко,
дьогтю, молотьба, книжка.
Домашнє завдання
Повторити вивчене з теми: «Орфоепічна норма»
Українська мова
Урок № 30
Тема урок Орфограма.
Орфографічна помилка. Орфографічний словник. Принципи української орфографії.
Наголошені е, и в корені слова
Електронний підручник
https://pidruchnyk.com.ua/1239-ukrainska-mova-11-klas-avramenko.html
Опрацювати
у підручнику § 28.
Переглянути
презентацію за посиланням
https://naurok.com.ua/prezentaciya-orfografiya-nenagolosheni-e-i-10-klas-212733.html
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=cCVaqx-L038
Домашнє завдання
Виконати
тестові завдання за посиланням
https://naurok.com.ua/test/nenagolosheni-e-i-v-koreni-slova-9007.html
ІІІ пара
27.01.2022р.
Група №7
«Кухар, Кондитер»
Українська мова
Урок № 15
Тема урок Розділові
знаки у простих реченнях, ускладнених
вставними словами і реченнями
Електронний підручник
https://pidruchnyk.com.ua/1239-ukrainska-mova-11-klas-avramenko.html
Опрацювати
у підручнику § 34.
Переглянути
презентацію за посиланням
https://svitppt.com.ua/ukrainska-mova/vstavni-slova.html
Переглянути
відео
https://www.youtube.com/watch?v=zwlG-aOOzm4
https://www.youtube.com/watch?v=6QcyDUnmewE
https://www.youtube.com/watch?v=Q5gO4GMFy_w
Домашнє завдання
Виконати тестові завдання за
посиланням
https://naurok.com.ua/test/vstavni-slova-3698.htm
Українська мова
Урок № 16
Тема урок Тематична
контрольна робота з теми: «Пунктуаційна норма»
Виконати тестові завдання за
посиланням
https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-z-temi-punktuaciyna-norma-838023.html
Домашнє завдання
Повторити
вивчене з теми «Пунктуаційна норма»
Немає коментарів:
Дописати коментар