понеділок, 23 березня 2020 р.


23.03.2020
Група №11
«Тракторист-машиніст с/г (л/г) виробництва,
слюсар з ремонту с/г машин та устаткування,
водій автотранспортних засобів категорії «В» і «С».
Українська мова
Урок № 32          
Тема уроку Активні й пасивні дієприкметники.
Електронний підручник                                                       https://pidruchnyk.com.ua/1239-ukrainska-mova-11-klas-avramenko.html
Опрацювати у підручнику § 16.
YouTube Як правильно називати товари б/у? - переглянути експрес-урок.
Переглянути презентацію за посиланням
Домашнє завдання
Виконати тестові завдання Впр.5 на 52с.

23.03.2020
Група №1
«Тракторист-машиніст с/г (л/г) виробництва,
слюсар з ремонту с/г машин та устаткування,
водій автотранспортних засобів категорії «В» і «С».
Українська мова
Урок № 35
Тема уроку Спрощення приголосних. Подвоєння та подовження приголосних.
Електронний підручник
Опрацювати у підручнику § 32, 33,34.
YouTube Проїзний чи проїздний? - переглянути експрес-урок.
YouTube ЛікАрський чи лікарський? - переглянути експрес-урок.
Переглянути презентацію за посиланням
Переглянути презентацію за посиланням
Домашнє завдання
Виконати тестові завдання Впр.5 на 103-104ст.
Виконати тестові завдання Впр.5 на 106-107ст.

Українська мова
Урок № 36
Тема уроку Правопис префіксів
Електронний підручник
Опрацювати у підручнику § 35-36.
YouTube  Яблучний чи яблуневий? - переглянути експрес-урок.
Переглянути презентацію за посиланням
Домашнє завдання
Виконати тестові завдання Впр.5 на 111-112 ст.

23.03.2020
Група №6
«Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків»
Українська мова
Урок № 29
Тема уроку Тематична контрольна робота з теми «Орфоепічна норма»(тестування)
ВИКОНАТИ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
І варіант
Завдання 1-8 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.
1. Який зі словників регулює правильну вимову звуків, звукосполучень і наголосу в словах?
А Орфографічний;
Б тлумачний;
В іншомовних слів;
Г орфоепічний.
2. Яке явище впливає на милозвучність української мови?
А Правильний запис слів;
Б правильне творення слів;
B чергування [д]/[дж];
Г чергування у/в, і/й.
3. Позначте рядок слів, у якому наголос падає на перший склад.
А Спина, разом, випадок, олень;
Б дочка, донька, фартух, новий;
В завдання, читання, кохання, люблю;
Г агент, документ, каталог, вірші.
4. Позначте рядок слів, у якому наголос падає на другий склад.
А Гуртожиток, дужки, ім’я, легкий;
Б задовго, далеко, циган, експерт;
В навскоси, приятель, живопис, вчення;
Г глядач, статуя, ненависть, симетрія.
5. Які голосні звуки в українській мові вимовляють чітко?
А [а], [у], [о];
Б [а], [у], [і];
В [е], [а], [у];
Г [и], [а], [у].
6. Позначте рядок, у якому правильно подано звуковий запис слів:
А [гоалубка], [зоазул’а];
Б [голубка], [зозул’а];
В [гоул’убка], [зоузул’а];
Г [гоулубка], [зоуз’ул’а].
7. Позначте рядок слів, у якому наголос змінює значення слова:
А замок, мука, характерний;
Б пора, сонце, сон це;
В орел, Орел, приклад;
Г завжди, житло, свята.
8. Позначте рядок слів, у яких відбулося спрощення у вимові й на письмі:
А студен..ство, зві..но, че..ний;
Б облас..ний, виїз..ний, сер..це;
В балас..ний, хворос..няк, невіс..ці;
Г зліс..ний, корис..ний, шістдесят.
У завданнях 9-10 треба встановити відповідність. До кожного рядка, позначеного буквою, дібрати відповідник, позначений цифрою.
9. Поєднайте поняття, позначене цифрою, з прикладами, позначеними буквами.
1 Уподібнення приголосних
2 Подвійний наголос
3 Форморозрізнювальний наголос
4 Словорорізнювальний наголос
А Води — води, викликати — викликати
Б Косьба, боротьба
В Замок — замок, атлас — атлас
Г Помилка, також
Д Зате, проте
10. Поєднайте поняття, позначене цифрою, з прикладами, позначеними буквами.
1 Чергування у/в розрізнює значення слів
2 Чергування у/в не розрізнює значення слів
3 Порушено чергування і/й
4 Порушено чергування у/в
А Весь — увесь, вчитель — учитель
Б Василь й Ярина
В Вправа — управа, враження — ураження
Г Приїхала в Львів
Д Батьки і діти
Завдання 11 та 12 — завдання відкритої форми.
11. Запишіть речення, обравши правильний варіант з наведених у дужках:
Рідну Батьківщину (в, у) (усі, всі) віки порівнювали (з, із) матір’ю, бо нема нічого найдорожчого (в, у) людини, як мати (й, і) рідна земля. Окрема людина невіддільна (від, од) народу, а народ невіддільний (від, од) Батьківщини: (в, у) цьому сила народу (і, й) міць його, невмирущість (і, й) безсмертя (Є. Гуцало).
12. Запишіть транскрипцію слів:
Легко, дьогтю, молотьба, книжка.
ІІ варіант
Завдання 1-8 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.
1. Який зі словників регулює правильну вимову звуків, звукосполучень і наголосу в словах?
А Тлумачний;
Б орфографічний;
В орфоепічний;
Г діалектизмів.
2. Яке явище впливає на милозвучність української мови?
А Правильне творення слів;
Б чергування у/в, і/й;
В правильний запис слів;
Г чергування [д]/[дж].
3. Позначте рядок слів, у якому наголос падає на перший склад:
А новий, дочка, донька, фартух;
Б завдання, читання, кохання, люблю;
В спина, разом, випадок, олень;
Г арахіс, грошовий, близький, бесіда.
4. Позначте рядок слів, у якому наголос падає на другий склад:
А задовго, далеко, циган, експерт;
Б одинадцять, обмін, ремінь;
В ненависть, грошовий, дихання, вимога;
Г задовго, допізна, експерт, мізерний.
5. Які голосні звуки в українській мові вимовляють чітко?
А [е], [а], [у];
Б [и], [а], [у];
В [а], [у], [і];
Г [а], [у], [о].
6. Позначте рядок, у якому правильно подано звуковий запис слів.
А [гоул’убка], [зоузул’а];
Б [гоалубка], [зоазул’а];
В [голубка], [зозул’а];
Г [гоул’убка], [зозул’а].
7. Позначте рядок слів, у якому наголос змінює значення слова.
А галка, Галка, за те, зате;
Б батьків, сестри, помилка;
В поля, замок, кидати;
Г мука, замок, характерний.
8. Позначте рядок слів, у яких відбулося спрощення у вимові й на письмі.
А щас..ливий, кіс..лявий; зап’яс..ний;
Б шіс..надцять, випус..ний, контрас..ний;
В проїз..ний, піаніс..ці, форпос..ний;
Г тиж..невий, пер..сні, проїз..ний.
У завданнях 9-10 треба встановити відповідність. До кожного рядка, позначеного буквою, дібрати відповідник, позначений цифрою.
9. Поєднайте поняття, позначене цифрою, з прикладами, позначеними буквами.
1 Словорозрізнювальний наголос
2 Форморорізнювальний наголос
3 Подвійний наголос
4 Уподібнення приголосних
А Помилка, також
Б Зате, проте
В Замок — замок, атлас — атлас
Г Води — води, викликати — викликати
Д Косьба, боротьба
10. Поєднайте поняття, позначене цифрою, з прикладами, позначеними буквами.
1 Чергування у/в не розрізнює значення слів
2 Чергування у/в розрізнює значення слів
3 Порушено чергування у/в
4 Порушено чергування і/й
А Вправа — управа, враження — ураження
Б Петро й Йосип
В Вдень — удень, врозліт — урозліт
Г У Одесі відбулася гуморина
Д Брати і сестри
Завдання 11 та 12 — завдання відкритої форми.
11. Запишіть речення, обравши правильний варіант з наведених у дужках:
Черпаючи (з, із) скарбниць усної народної творчості, що сягає (у, в) прадавні часи, пересвідчуємо (ся, сь), якою вірністю (і, й) незрадливістю шанували наші предки землю, захищаючи її (від, од) ворогів на (ратному, ратнім) полі. З древньоруських літописів, легенд, (з, із) героїчних дум та пісень постає (перед, переді) нами та любов, гартована (у, в) битвах (з, із) степовими ордами (Є. Гуцало).
12. Запишіть транскрипцію слів:
Нігті, дьогтьовий, ось де, вокзал.
Домашнє завдання
Підготувати повідомлення на тему: «Що означає «бути відповідальним»?

23.03.2020
Група №6
«Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків»
Українська мова
Урок № 30
Тема уроку Орфограма. Орфографічна помилка. Орфографічний словник. Принципи української орфографії. Ненаголошені е, и в корені слова
Електронний підручник
Опрацювати у підручнику § 28.
Переглянути презентацію за посиланням
Домашнє завдання
Виконати тестові завдання Впр.5 на 87-88с.

23.03.2020
Група №7
«Кухар, Кондитер»
Українська мова
Урок № 36       
Тема уроку Тематична контрольна робота з теми (тестування)
ВИКОНАТИ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
І варіант
Завдання 1-8 мають по п'ять варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.
1. Літеру е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:
А б..регти, восьм..ро, шел..ст, п..ріжок;
Б з..леніти, виш..нька, к..шеньковий, ч..рнетка;
В мавп..ня, книж..чка, вел..тень, тр..вожний;
Г шерш..нь, визволит..ль, м..гдаль, в..селощі;
Д ріднес..нький, жод..н, кис..нь, с..зонний.
2. У якому рядку всі слова пишуться з апострофом?
А рум..яний, свято, мавп..ячий, зор..яний, п..ять;
Б з..єднання, пів..яблука, розм...якшити, солов..їний, дит..ясла;
В пан..європейський, з..явитися, п..явка, м..язи, без..іменний;
Г рум..яний, тьм..яний, торф..яний, голуб..я, матір..ю;
Д перед..ювілейний, за..їхати, черв..як, надвечір..я, від..їзд.
3. У якому рядку всі слова пишуть з ь?
А Донец..кий, казахс..кий, Гриц..ко, різко, сон..ця;
Б багат..ма, кін..чик, міл..йон, ремін.., літ..ні;
В кіл..це, їдал..ня, учител..ство, ріж.., доч..ці;
Г ручен..ка, джерел..це, Ковал..чук, вуз..ко, лял..ці;
Д п’ят..десят, радіс..тю, корист.., брен..кати, Гал..ці.
4. У якому рядку в усіх словах можливе чергування приголосних звуків при словотворенні чи словозміні?
А Садити, світити, вчити, дерти, вимірювати;
Б мостити, пекти, ловити, любити, хотіти;
В дробити, оформлювати, стерегти, брати, везти;
Г берегти, їздити, кликати, мести, жити;
Д бігти, кришити, ломити, терти, упирати.
5. З’ясуйте, у якому рядку допущено орфографічну помилку.
А Розніжений, розброєний, безземельний, беззаконний, південний;
Б машинний, змінний, цінний, старанний, беззахисний;
В буквений, бризкання, коріння, латаття, піддашшя;
Г віддзеркалення, ссавці, стаття, цілинник, юннат;
Д взуття, тертя, угіддя, надбання, наріччя.
6. У якому рядку в усіх словах відбулося спрощення приголосних?
А Форпостний, корисний, щасливий, улесливий, звісно;
Б доблесний, усний, баластний, хвастливий, хворостняк;
В шістсот, провісник, вискнути, свиснути, гуснути;
Г безвиїзний, власний, злісний, кістлявий, тижневий;
Д ненависний, якісний, цілісний, месник, очисний.
7. У якому рядку всі слова пишуться з малої літери?
А (ш)евченківська премія, (ф)ранківські сонети, (ш)евченківський вечір, (а)рхімедова (с)піраль;
Б (п)ушкінський стиль, (ш)евченківські лауреати, (б)альзаківські традиції, (е)зопівська мова;
В (д)амоклів меч, (г)ордіїв вузол, (п)рокрустове ложе, (ф)ранківська кімната;
Г (п)південний степ, (в)олодимирська церква, (м)іністерський наказ, (у)країнські традиції;
Д (д)ніпровські береги, (п)івденний регіон, (о)деська автострада, (к)київські вулиці.
8. Укажіть, у якому рядку допущено помилку при переносі слів.
А Зруй-нувати, сльо-за, бо-йовий, наро-дження, лег-кий;
Б Роз’яс-нити, під-в’язати, рай-он, бай-ка, Мар’-ян;
В Май-ор, май-ка, пос-тіль, безі-менний, яг-ня;
Г Люд-ство, кур’-єр, рибаль-ство, ор-фограма, вліт-ку;
Д Ви-цвісти, юна-цький, вір-ність, ан-тена, пест-ливий.
У завданнях 9-10 треба встановити відповідність. До кожного рядка, позначеного буквою, дібрати відповідник, позначений цифрою.
9. Поєднайте принципи, позначені цифрою, із прикладами, позначеними буквами. Принципи написання слів:
1 Фонетичний
2 Морфологічний
3 Традиційний
4 Смисловий
А Осінній, навчаються, розшити, вогко, весна
Б Козацький, створити, гарячий, вікно, чуб
В Роман, Роман, не має, немає, якби, як би
Г Ванна, щедрість, єдність, лимон, митрополит
10. Поєднайте поняття, позначене цифрою, з прикладами, позначеними буквами. В усіх словах уживається:
1 Префікс -з.
2 Префікс -с.
3 Префікс пре-.
4 Префікс при-
А Пр..чудовий, пр..скорений, пр..цікаво, пр..подобний
Б ..цілити, ..сунути, ..чавити, ..шити
В ..приятливий, ..хотіти, ..фокусувати, ..травити
Г пр..освященство, пр..естол, пр..добрий, пр..зирливий
Д пр..прятаний, пр..вернути, пр..бережний, пр..святити
Завдання 11 та 12 — завдання відкритої форми.
11. Утворіть прикметники за допомогою суфіксів -ськ-, -зьк-, -цьк-.
Сиваш, Несвіж, Коломак, Нью-Йорк, Чукотка.
12. Перепишіть текст, виправивши помилки:
Поширенний в нашому краї і оспіванний в народі барвінок здавна. Значне містце як символ займав він у віруванях давніх славян, насамперед в Київській русі. З тих пір вічнозелений чагарничок назавжди увійшов у побут, звичаї та обряди нашого народу.
ІІ варіант
Завдання 1-8 мають по п'ять варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.
1. Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з и.
А Кр..шити, кр..ве, к..шеня, малес..нький, тр..вога;
Б д..тина, др...мати, тр..мати, л..мон, п..ріг;
В м..нулий, т..хенький, кр..ниця, мереж..во, гл..тати;
Г пташ..ня, вул...ця, прізв..сько, спостережл..вий, заруч..ни;
Д обробл..ний, плет..во, Оленч..не, кош..чок, іст..на.
2. У якому рядку всі слова пишуться без апострофа?
А Рута-м..ята, дзв..якнути, пор..ядок, р..ясно, невід..ємний;
Б без..іменний, пор..ятунок, Св..ятополк, моркв..яний, тьм..яний;
В перемир..я, багр..янець, бур..ян, зів..ялий, первосв..ященик;
Г Мін..юст, духм..яний, бур..як, краков..як, зор..яний;
Д Лук..ян, дев..ятнадцять, сер..йозно, різьб..яр, цв..ях.
3. Укажіть, у якому рядку всі слова пишуть зі ь.
А Приятел..ці, нян..чити, дон..ці, Гор..кий, порад..те;
Б Парас..ці, нен..ці, Натал..ці, т..мяний, веселит..ся;
В поділ..ський, домен..щик, черешен..ці, кул..ці, гіл..ці;
Г вел..можа, сіл..лю, брен..кати, камін..чик, бат..ківський;
Д склян..ці, баб..ці, ін..ший, добровол..ці, пишаєш..ся.
4. У якому рядку в усіх словах можливе чергування голосних звуків при словотворенні чи словозміні?
А Чотири, водопій, сон, мох, шелест;
Б особа, пшоно, череда, вовк, студент;
В голова, слово, осінь, Канів, перемога;
Г стояти, сім, джерело, тінь, берег;
Д вітер, женити, сторона, рот, береза.
5. У якому рядку в усіх словах подвоюється буква н?
А Бездоган..ий, лавин..ий, смажен..ий, левин..ий, освітлен..ий;
Б антен..ий, годин..ик, огнен..ий, страшен..ий, священ..ик;
В олов’ян..ий, орлин..ий, зачеплен..ий, латун..ий, височен..ий;
Г електрон..ий, ешелон..ий, лимон..ий, колон..ий, однозмін..ий;
Д поколін..я, жадан..ий, написан..ий, адресован..ий, навчальн..ий.
6. У якому рядку в усіх словах відбулося спрощення приголосних?
А Тріснути, тижневик, контрастний, пестливий, улесливий;
Б рідкісний, ненависний, комендантський, якісний, захисний;
В форпостний, пісний, кількісний, баластний, обласний;
Г шістнадцять, кістлявий, гігантський, студентський, чесний;
Д тижневий, шелеснути, поїзний, серце, власний.
7. У якому рядку всі слова пишуться з великої літери?
А (г)енеральний (п)рокурор (у)країни, (д)алекий (с)хід, (міжнародний (к)омітет (ч)ервоного (х)реста, (в)олинська (о)бласть, (д)ень (п)рацівників (о)світи;
Б (б)огдан (х)мельницький, (а)кт (п)роголошення (незалежності (у)країни, (н)обелівська (п)ремія, (е)поха (в)ідродження, (н)овий (р)ік.
В (р)еспубліка (б)олгарія, (з)ахідна (у)країна, Нестор (літописець, (з)аслужений (д)іяч (м)истецтв
Г (п)івденне (п)олісся, (д)авидів (б)рід, (в)сесвітня (р)ада (м)иру; (к)онституція (у)країни, (я)рослав (м)удрий;
Д (м)іністерство (ю)стиції України, (п)резидент (у)країни, (р)еспубліка (п)ольща, (в)ерховна (р)ада (у)країни, (к)абінет (міністрів (у)країни;
8. Укажіть, у якому рядку допущено помилку при переносі слів.
А Яб-луня, збіж-жя, нау-ка, май-но, синьо-го;
Б різь-бяр, без-хмарний, студент-ство, хо-джу, сі-м’я;
В ві-дімкнути, без-іменний, від-жити, при-йшов, надз-вичайний;
Г Пташ-ка, нет-то, дово-джу, роз-дріб, перехрес-ний;
Д Гай-ок, край-ня, наро-джувати, роз-квіт, кіль-це.
У завданнях 9-10 треба встановити відповідність. До кожного рядка, позначеного буквою, дібрати відповідник, позначений цифрою.
9. Поєднайте принципи, позначені цифрою, із прикладами, позначеними буквами. Принципи написання слів:
1 фонетичний
А Щедрість, Мекка, левада, кизил, ясен
2 морфологічний
Б З гори, згори, щоб, що б, Лев, лев
3 традиційний
В Стіл, двері, дід, спитати, знання
4 смисловий
Г Боротьба, степи, зшити, намагаєшся, відділ
10. Поєднайте поняття, позначене цифрою, з прикладами, позначеними буквами. В усіх словах уживається:
1 Префікс -з.
2 Префікс -с.
3 Префікс пре-
4 Префікс при-
А Пр..крити, пр..в’язати, пр..везти, пр..старкуватий
Б ..шити, ..гребти, ..митий, ..чесати, ..правити
В ..питати, ..фотографувати, ..казати, ..тягти
Г пр..спокійний, пр..пізнитися, пр..білений, пр..блуда
Д пр..гарний, пр..хороший, пр..погано, пр..білий
Завдання 11 та 12 — завдання відкритої форми.
11. Утворіть іменники за допомогою суфікса -ин-.
Вінницький, збаразький, солдатський, галицький, батьківський.
12. Перепишіть текст, виправивши помилки.
У Івано-Франківску у день незалежності України містським транспортом можна буде зкористатись бескоштовно. Як повідомили УНІАН у прес-службі Івано-Франківського Міськвиконкому, проїхатися можна за однієї умови — треба бути одягненним у національне вбраня (вишиванку). Планують тим, хто прийде на святкуваня у вишиванках, вручити памятні подарунки.
Домашнє завдання
Повторити вивчене протягом року

 23.03.2020
Група №7
«Кухар, Кондитер»
Українська мова
Урок № 37
Тема уроку Підсумковий урок
Переглянути відео за посиланням
Домашнє завдання
Переглядати експрес уроки О.Авраменка
Проходити онлайн тестування за посиланням


Немає коментарів:

Дописати коментар