30.03.2020
Група №11
«Тракторист-машиніст
с/г (л/г) виробництва,
слюсар
з ремонту с/г машин та устаткування,
водій
автотранспортних засобів категорії «В» і «С».
Українська мова
Урок № 34
Тема уроку Тематична
контрольна робота №2
Опрацювати
у підручнику § 16.
YouTube Як правильно
називати товари б/у? - переглянути експрес-урок.
Переглянути
презентацію за посиланням
Домашнє завдання
Виконати тестові завдання Впр.5 на 52с.
30.03.2020
Група №1
«Тракторист-машиніст
с/г (л/г) виробництва,
слюсар
з ремонту с/г машин та устаткування,
водій
автотранспортних засобів категорії «В» і «С».
Українська мова
Урок № 37
Тема уроку Правопис суфіксів
Електронний
підручник
Опрацювати
у підручнику § 39-36.
YouTube Яблучний чи
яблуневий? - переглянути експрес-урок.
Переглянути
презентацію за посиланням
Домашнє завдання
Виконати тестові завдання Впр.5 на
103-104ст.
Виконати тестові завдання Впр.5 на
106-107ст.
Українська мова
Урок № 38
Тема уроку Уживання великої
літери
Тема уроку Уживання великої
літери
Електронний
підручник
Опрацювати
у підручнику § 37-38.
YouTube Чому Хрещатик
має таку назву? - переглянути експрес-урок.
Переглянути
презентацію за посиланням
Домашнє завдання
Виконати тестові завдання Впр.5 на 115-116с.
30.03.2020
Група №6
«Робітник
з комплексного обслуговування й ремонту будинків»
Українська мова
Урок № 37
Тема уроку Тематична
контрольна робота з теми «Орфографія»
Тематична
контрольна робота з теми:
«Орфографічна
норма»
Завдання 1-8 мають по п'ять варіанти відповіді, серед яких лише один
правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.
1. Разом треба писати кожне слово
рядка:
А теле/зірка, міні/автомобіль, біо/кефір, радіо/станція;
Б екс/прем’єр, термо/сумка, мікро/елементи, авіа/лайнер;
В спорт/майданчик супер/яхта, кіно/фестиваль, лже/пророк;
Г лейб/медик, екстра/ординарний, фото/зйомка;
Д гамма/промені, термо/регулятор, унтер/офіцер, відео/музика.
2. Окремо треба писати кожне слово
рядка...
А аеро/гамма/спектро/метрія, екс/директор, аж/ніяк, акордно/ оплачуваний;
Б акустично/однорідний, аномально/теплий, безмежно/відданий, риба/кит;
В аксіоматично/побудований, альт/квартет, архі/складний, багат/вечір;
Г акцентно/ритмічний, альфа/радіометр, безнадійно/втрачений, без/сліду;
Д акцентно/виділений, без/пуття, без/потреби, безумовно/корисний.
3. Визначте рядок, у якому всі
займенники пишуться разом.
А Аби/хто, ані/який, де/котрий, ні/скільки, де/що;
Б будь/що, ані/чий, казна/хто, ні/який, аби/який;
В аби/котрий, де/який, ані/хто, будь/хто, хтозна/що;
Г ні/хто, ні/який, хто/небудь, що/сь, будь/який;
Д ні/у/кого, ні/що, де/хто, де/у/кого, ні/який.
4. Усі прислівники пишуться разом у
рядку:
А куди/небудь, раз/у /раз, час/ від/ часу, на/вмисне;
Б без/пуття, без/упину, без/смаку, босо/ніж;
В без/перестанку, в/решті, від/тепер, що/хвилини;
Г що/дня, у/бік, хтозна/де, без/відома;
Д на/пам’ять, як/не/як, по/християнському, на/щастя.
5. Визначте рядок, у якому допущено
помилку в правописі прийменників:
А з-над, понад, попід, з-попід, поряд;
Б на випадок, незважаючи на, з метою, впродовж, з-під;
В посеред, з-посеред, завдяки, згідно з, з-поміж;
Г за для, всупереч, вздовж, опріч, щодо;
Д обабіч, залежно від, поміж, упродовж.
6. З’ясуйте, у якому рядку всі слова
з часткою не написано
правильно.
А ненавидіти, незважаючи на, нечитаючи, не мій, не один;
Б не турбувати, неабияк, невиконана вчасно робота, невесело (сумно), не та;
В не сьомий, недовіра, несамовито, нещодавно, не мовбито;
Г нелегко, невтямки, не люблю, не проживши, не абиякий;
Д неподалік, не десять, непрочитана книга, немов, нехтуючи.
7. З’ясуйте, у якому рядку допущено
помилку.
А інтер’єр, гравюра, бюрократизм, кур’єр, п’єдестал;
Б капюшон, об’єкт, кар’єра, прем’єра, портьєра;
В бюджет, суб’єкт, Мольєр, компаньйон, комп’ютер;
Г фельєтон, більярд, пюре, інтерв’ю, б’юро;
Д Ньютон, мільярд, п’єса, коров’як, ін’єкція.
8. У якому рядку на місці пропущеної
літери треба писати и?
А Р..туал, д..спетчер, інц..дент, ц..фра, в..кінг;
Б д..версант, д..ктор, д..алог, Р..м, д..ригент;
В р..нг, експер..мент, конт..нент, К..пр, б..ографія;
Г кред..т, гард..на, Дж..гіт, метод..ка, К..тай;
Д з..гзаг, Лейпц..г, Л..сабон, Л..ван, ш..рма.
У завданнях 9-10 треба
встановити відповідність. До кожного рядка, позначеного буквою, дібрати
відповідник, позначений цифрою.
9. Поєднайте правила графічного
скорочення слів, позначені цифрою, зі словами, позначеними буквами.
1. У кінці графічних скорочень зазвичай ставлять крапку
2. Графічні скорочення одиниць виміру пишуть без крапки на місці
скорочення
3. При скорочуванні використовують дефіс
4. Скорочення не відбувається
|
А. бібліотека, доктор, видавництво, сільськогосподарський
Б. вища, латина, міська
В. гектар, сантиметр, тонна, мілілітр
Г. академія, грудень, кабінет, порівняйте
|
10. Поєднайте норми правопису
складних географічних назв, позначених цифрою, з прикладами, позначеними
буквами.
1.Пишемо и
2.Пишемо ї
3.Пишемо з дефісом складні географічні назви
4.Винятки
|
А. С..дней, С..лезія, С..нгапур, Т..роль
Б. Алж..р, С..цилія, Ваш..нгтон, Ч..каго
В. Ка..р, Альта..р, Ізма..л, Гавай..
Г. Пýща / Водúця, Берíзки / Бершáдські, Вíта / Поштóва, Дмитро /
Варварівка
Д. Красне / Друге, Новúй / Сад, Сомкóва / Долина, Ширóкий / Яр
|
Завдання 11 та 12 —
завдання відкритої форми.
11. Перепишіть текст, виправивши помилки:
Біогенез (від біо... і гр. γένεσις — походження) — 1) утворення молекул
органічних речовин, а також над молекулярних ультраструктурних компонентів
клітин у живих організмах; 2) емпиричне узагальнення, згідно з яким будь-яка
клітина виникає з клітини. Цьому узагальненню до серед. ХІХ с. протистояли
уявлення про можливість само зародження організмів. Дослідження фр. вченого Л.
Пастера, проведені на мікро-організмах, переконливо довели безпідставність
твердження про можливість само зародження живих істот; 3) одна з гипотез про
походження життя на землі (Зі словника).
12. Запишіть слов’янські прізвища
відповідно до українського правопису:
Нехорошев, Одайник, Сеченов, Григорьев, Воислав.
Домашнє завдання
Повторити вивчене з теми
30.03.2020
Група №6
«Робітник
з комплексного обслуговування й ремонту будинків»
Українська мова
Урок № 38
Тема уроку Написання
складних слів разом, окремо, з дефісом. Написання складних службових слів.
Електронний
підручник
Опрацювати
у підручнику § 41.
YouTube Святвечір чи Свят-вечір ? - переглянути
експрес-урок.
Переглянути
презентацію за посиланням
Домашнє завдання
Виконати тестові завдання Впр.5 на
125-126с.
Немає коментарів:
Дописати коментар