понеділок, 30 березня 2020 р.


30.03.2020
Група №11
«Тракторист-машиніст с/г (л/г) виробництва,
слюсар з ремонту с/г машин та устаткування,
водій автотранспортних засобів категорії «В» і «С».
Українська мова
Урок № 34          
Тема уроку Тематична контрольна робота №2
Опрацювати у підручнику § 16.
YouTube Як правильно називати товари б/у? - переглянути експрес-урок.
Переглянути презентацію за посиланням
Домашнє завдання
Виконати тестові завдання Впр.5 на 52с.

30.03.2020
Група №1
«Тракторист-машиніст с/г (л/г) виробництва,
слюсар з ремонту с/г машин та устаткування,
водій автотранспортних засобів категорії «В» і «С».
Українська мова
Урок № 37
Тема уроку Правопис суфіксів
Електронний підручник
Опрацювати у підручнику § 39-36.
YouTube Яблучний чи яблуневий? - переглянути експрес-урок.
Переглянути презентацію за посиланням
Домашнє завдання
Виконати тестові завдання Впр.5 на 103-104ст.
Виконати тестові завдання Впр.5 на 106-107ст.

Українська мова
Урок № 38
Тема уроку Уживання великої літери
Тема уроку Уживання великої літери
Електронний підручник
Опрацювати у підручнику § 37-38.
YouTube Чому Хрещатик має таку назву? - переглянути експрес-урок.
Переглянути презентацію за посиланням
Домашнє завдання
Виконати тестові завдання Впр.5 на 115-116с.

30.03.2020
Група №6
«Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків»
Українська мова
Урок № 37
Тема уроку Тематична контрольна робота з теми «Орфографія»
Тематична контрольна робота з теми:
«Орфографічна норма»
Завдання 1-8 мають по п'ять варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.
1. Разом треба писати кожне слово рядка:
А теле/зірка, міні/автомобіль, біо/кефір, радіо/станція;
Б екс/прем’єр, термо/сумка, мікро/елементи, авіа/лайнер;
В спорт/майданчик супер/яхта, кіно/фестиваль, лже/пророк;
Г лейб/медик, екстра/ординарний, фото/зйомка;
Д гамма/промені, термо/регулятор, унтер/офіцер, відео/музика.
2. Окремо треба писати кожне слово рядка...
А аеро/гамма/спектро/метрія, екс/директор, аж/ніяк, акордно/ оплачуваний;
Б акустично/однорідний, аномально/теплий, безмежно/відданий, риба/кит;
В аксіоматично/побудований, альт/квартет, архі/складний, багат/вечір;
Г акцентно/ритмічний, альфа/радіометр, безнадійно/втрачений, без/сліду;
Д акцентно/виділений, без/пуття, без/потреби, безумовно/корисний.
3. Визначте рядок, у якому всі займенники пишуться разом.
А Аби/хто, ані/який, де/котрий, ні/скільки, де/що;
Б будь/що, ані/чий, казна/хто, ні/який, аби/який;
В аби/котрий, де/який, ані/хто, будь/хто, хтозна/що;
Г ні/хто, ні/який, хто/небудь, що/сь, будь/який;
Д ні/у/кого, ні/що, де/хто, де/у/кого, ні/який.
4. Усі прислівники пишуться разом у рядку:
А куди/небудь, раз/у /раз, час/ від/ часу, на/вмисне;
Б без/пуття, без/упину, без/смаку, босо/ніж;
В без/перестанку, в/решті, від/тепер, що/хвилини;
Г що/дня, у/бік, хтозна/де, без/відома;
Д на/пам’ять, як/не/як, по/християнському, на/щастя.
5. Визначте рядок, у якому допущено помилку в правописі прийменників:
А з-над, понад, попід, з-попід, поряд;
Б на випадок, незважаючи на, з метою, впродовж, з-під;
В посеред, з-посеред, завдяки, згідно з, з-поміж;
Г за для, всупереч, вздовж, опріч, щодо;
Д обабіч, залежно від, поміж, упродовж.
6. З’ясуйте, у якому рядку всі слова з часткою не написано правильно.
А ненавидіти, незважаючи на, нечитаючи, не мій, не один;
Б не турбувати, неабияк, невиконана вчасно робота, невесело (сумно), не та;
В не сьомий, недовіра, несамовито, нещодавно, не мовбито;
Г нелегко, невтямки, не люблю, не проживши, не абиякий;
Д неподалік, не десять, непрочитана книга, немов, нехтуючи.
7. З’ясуйте, у якому рядку допущено помилку.
А інтер’єр, гравюра, бюрократизм, кур’єр, п’єдестал;
Б капюшон, об’єкт, кар’єра, прем’єра, портьєра;
В бюджет, суб’єкт, Мольєр, компаньйон, комп’ютер;
Г фельєтон, більярд, пюре, інтерв’ю, б’юро;
Д Ньютон, мільярд, п’єса, коров’як, ін’єкція.
8. У якому рядку на місці пропущеної літери треба писати и?
А Р..туал, д..спетчер, інц..дент, ц..фра, в..кінг;
Б д..версант, д..ктор, д..алог, Р..м, д..ригент;
В р..нг, експер..мент, конт..нент, К..пр, б..ографія;
Г кред..т, гард..на, Дж..гіт, метод..ка, К..тай;
Д з..гзаг, Лейпц..г, Л..сабон, Л..ван, ш..рма.
У завданнях 9-10 треба встановити відповідність. До кожного рядка, позначеного буквою, дібрати відповідник, позначений цифрою.
9. Поєднайте правила графічного скорочення слів, позначені цифрою, зі словами, позначеними буквами.
1. У кінці графічних скорочень зазвичай ставлять крапку
2. Графічні скорочення одиниць виміру пишуть без крапки на місці скорочення
3. При скорочуванні використовують дефіс
4. Скорочення не відбувається
А. бібліотека, доктор, видавництво, сільськогосподарський
Б. вища, латина, міська
В. гектар, сантиметр, тонна, мілілітр
Г. академія, грудень, кабінет, порівняйте
10. Поєднайте норми правопису складних географічних назв, позначених цифрою, з прикладами, позначеними буквами.
1.Пишемо и
2.Пишемо ї
3.Пишемо з дефісом складні географічні назви
4.Винятки
А. С..дней, С..лезія, С..нгапур, Т..роль
Б. Алж..р, С..цилія, Ваш..нгтон, Ч..каго
В. Ка..р, Альта..р, Ізма..л, Гавай..
Г. Пýща / Водúця, Берíзки / Бершáдські, Вíта / Поштóва, Дмитро / Варварівка
Д. Красне / Друге, Новúй / Сад, Сомкóва / Долина, Ширóкий / Яр
Завдання 11 та 12 — завдання відкритої форми.
11. Перепишіть текст, виправивши помилки:
Біогенез (від біо... і гр. γένεσις — походження) — 1) утворення молекул органічних речовин, а також над молекулярних ультраструктурних компонентів клітин у живих організмах; 2) емпиричне узагальнення, згідно з яким будь-яка клітина виникає з клітини. Цьому узагальненню до серед. ХІХ с. протистояли уявлення про можливість само зародження організмів. Дослідження фр. вченого Л. Пастера, проведені на мікро-організмах, переконливо довели безпідставність твердження про можливість само зародження живих істот; 3) одна з гипотез про походження життя на землі (Зі словника).
12. Запишіть слов’янські прізвища відповідно до українського правопису:
Нехорошев, Одайник, Сеченов, Григорьев, Воислав.
Домашнє завдання
Повторити вивчене з теми
30.03.2020
Група №6
«Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків»
Українська мова
Урок № 38
Тема уроку Написання складних слів разом, окремо, з дефісом. Написання складних службових слів.
Електронний підручник
Опрацювати у підручнику § 41.
YouTube  Святвечір чи Свят-вечір ? - переглянути експрес-урок.
Переглянути презентацію за посиланням
Домашнє завдання
Виконати тестові завдання Впр.5 на 125-126с.

Немає коментарів:

Дописати коментар