вівторок, 31 березня 2020 р.


31.03.2020
Група №1
«Тракторист-машиніст с/г (л/г) виробництва,
слюсар з ремонту с/г машин та устаткування,
водій автотранспортних засобів категорії «В» і «С».
Українська література
Урок № 37
Тема урок Життя і творчість Ольги Кобилянської. Жанрові особливості, провідні теми та ідеї прози О.Кобилянської
Електронний підручник 
Опрацювати у підручнику 157-161с.
https://www.youtube.com/watch?v=jCc7beqz-3U - переглянути відео.
https://www.youtube.com/watch?v=HvFD0Qayv-k - переглянути відео.
https://www.youtube.com/watch?v=wEXvA0q0t84 - переглянути відео.
Переглянути презентацію за посиланням
Домашнє завдання
Вивчити біографію Ольги Кобилянської
Виконати тестові завдання за посиланням

Українська література
Урок № 38
Тема уроку Автобіографізм твору «Impromtu phantasie» («Фантазія-експромт») Ольги Кобилянської
Електронний підручник 
Опрацювати у підручнику 161-165с.
https://www.youtube.com/watch?v=fMYWN2GiBmU - переглянути відео.
https://www.youtube.com/watch?v=svEEgS4aF3w - прослухати аудіо запис.
Переглянути презентацію за посиланням                      
Домашнє завдання
Прочитати новелу
31.03.2020
Група №6
«Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків»
Українська мова
Урок № 39
Тема уроку Правила написання прислівників. Розрізнення прислівників і співзвучних сполук (збоку – з боку, зрештою – з рештою) та ін
Електронний підручник                                                                                 
Опрацювати у підручнику § 46.
YouTube Хто такий стельмах? - переглянути експрес-урок.
Переглянути презентацію за посиланням
Домашнє завдання
Виконати тестові завдання Впр.5 на 145-146с.

Українська мова
Урок № 40
Тема уроку Написання не, ні з різними частинами мови
Електронний підручник                                                                                 
Опрацювати у підручнику § 47.
Переглянути презентацію за посиланням
Домашнє завдання
Виконати тестові завдання Впр.5 на 148-149с.

31.03.2020
Група №11
«Тракторист-машиніст с/г (л/г) виробництва,
слюсар з ремонту с/г машин та устаткування,
водій автотранспортних засобів категорії «В» і «С».
Українська мова        
Урок № 35
Тема уроку Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка.
Електронний підручник                                                       https://pidruchnyk.com.ua/1239-ukrainska-mova-11-klas-avramenko.html
Опрацювати у підручнику § 19-20
Переглянути презентацію за посиланням
Домашнє завдання
Виконати тестові завдання Впр.5 на 64-65с.

31.03.2020
Група № 11
Тракторист-машиніст с/г (л/г) виробництва,
слюсар з ремонту с/г машин та устаткування,
водій автотранспортних засобів категорії «В» і «С».
Українська література
Урок № 32
Тема уроку Тематична контрольна робота з теми « Література письменників емігрантів »                                                     
        1. Вступне слово вчителя
Що таке твір (есе)? Це неповторна індивідуальність людини, її мислення, творче натхнення. Кожний має право висловити власне бажання, судження щодо теми, роботи. Написати твір (есе) — значить мати можливість глибоко пройнятися його темою, виважено і ґрунтовно надати вичерпне своє бачення проблеми, спираючись на знання життєвої долі митця, його героїв.
Тож викладаючи свої думки у письмовій формі, пам'ятайте, що вони не претендують на вичерпне трактування теми, висловлюйте суб'єктивну думку. Нехай цей вид діяльності принесе вам насолоду, гарний настрій і бажання творити цікаве, корисне.
·  2. Вимоги до формального есе (методичні рекомендації)
1. Обсяг — 1-2 сторінки тексту (800-1000 слів).
2. Есе повинно сприйматися як цілісний твір, ідея якого зрозуміла й чітка.
3. Кожен абзац есе розкриває одну думку.
4. Необхідно писати стисло і ясно. Есе не повинно містити нічого зайвого, має нести лише інформацію, необхідну для розкриття ідеї есе, власної позиції автора.
5. Есе має відрізнятися чіткою композиційною побудовою. Бути логічним за структурою. В есе, як і в будь-якому творі, повинна простежуватися внутрішня логіка, що визначається, з одного боку, авторським підходом до обговорюваного питання, а з іншого — самим питанням. Необхідно уникати різних стрибків від однієї ідеї до іншої, думка має розкриватися послідовно.
6. Есе повинно засвідчити, що його автор знає й осмислено застосовує теоретичні поняття, терміни, узагальнення, ідеї.
7. Есе повинно містити переконливе аргументування порушеної проблеми.
Структура есе
1. Вступ — обґрунтування вибору теми.
2. Основна частина — теоретичні основи обраної проблеми й виклад основного питання. Ця частина припускає розвиток аргументації й аналізу, а також обґрунтування їх, виходячи з наявних даних, інших аргументів і позиції.
3. Висновок — узагальнення й аргументовані висновки до теми. Підсумовує есе або ще раз вносить пояснення, підкріплює зміст і значення викладеного в основній частині.
·  3. Написання есе на одну із запропонованих тем
□ Наперекір усьому, навіть смерті, кохання живе (за творчістю Олеся Гончара).
□ Війні — «ні!», бо немає нічого трагічнішого, ніж розстріляне убите прекрасне людське почуття (за творчістю Олеся Гончара).
□ Доля України та українців за романом І. Багряного «Тигролови».
□ Сміливі завжди мають щастя (за романом І. Багряного «Тигролови»).
□ Органічна єдність людини і природи у творах Олександра Довженка.
□ Повернення творчості Євгена Маланюка на Україну.
□ Україна — центральний образ лірики Євгена Маланюка.
□ Історична доля української нації у творчості Олександра Довженка.
Домашнє завдання
Повторити вивчене з теми

Урок № 33
Тема уроку Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років.
Електронний підручник                                                                https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html
Опрацювати у підручнику 188-189с.
Переглянути презентацію за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=DidBT2uQCFA – переглянути відео.
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал на 188-189с.

Немає коментарів:

Дописати коментар